BEN KİMİM?(1)

Ben kimim?
Sadece bir et parçasından mı ibaretim?
Vücudum benim dünyayı tecrübe etmem için bir araç olduğu gibi para ve fiziksel arzularına bir araç. İstediğini düşündüğüm bütün arzularımın şu anda bana başkası tarafından verilmesi yeni doğmuş bir bebeğe yetişkin vücudu verilmesinden farksız. Yeterli bilince sahip olmayan bebeğin hayatı çok zaman almadan çöker.
Hayatını kimse bana veremez, miras kalamaz.Acısıyla, mutluluğuyla, başarısıyla, hayal kırıklığıyla hayat tarafından işlemenin verdiği tadın farkına vardığında, sorumluluğu üstlendiğinde; güçlü insan olursun.
Güçlü insan; her zaman kazanan değil, kaybetse dahi pes etmeyendir. İşler sadece güçlü insan olmakla kalmaz. Çevremdeki insanlarda çok önemli çünkü yalnızlık korkusu insana her şeyi yaptırır. Zaten cehennemde acı çektiğim yer değildir, cehennem acı çekerken sesimi kimsenin duymadığı yerdir. Eğer o arkadaşım/dostum/sevgilim/kankam dediğim insanlar beni onların yanlışlarını yapmamla dışlayacaklarsa onlar benim arkadaşım/dostum/sevgilim/kankam değildir. Birde bana yalan söyleyen benim yanımda dediğim ama onlar için pek anlam ifade etmediğim insanlar vardır. Uzak durmam gereken insan tipidir bu yalanları ortaya çıkana kadar kendilerini dürüst ilan ederler. Böyle insanlardan uzak durmalıyım çünkü insan bir yalana denk gelince artık doğrulardan şüphe duymaya başlıyor. Bu son yıllar bana oldukça fazla hayal kurdurdu.Ama hayallerim hep başkalarına bağlıydı.Ben de hep bekledim.Bekledikçe beklediklerime yaklaşmak yerine uzaklaştığımı fark ettim.Kendi hayatını başkalarına odaklamam artık.Ne bekliyorsam kalkıp kendimden bekleyeceğim. Galiba yeni hayat mottomu da buldum; beklersen sadece sana geleni alırsın ama gidersen her şeyi.

ALTIN KURAL:KENDİ HAYATIMI SADECE BEN DEĞİŞTİREBİLİRİM.

Yorumlar

Popüler Yayınlar